ge mig benzo, kaffe och ett par handskar...

...så kan jag rensa avloppet!
vänder på dygnet och sover hela dagen, för att jag inte orkar.
vaken nu på kvällen/natten och städar maniskt.
grumme är min vän och mina ögon som är så känsliga för grönt..

tänk vad mycket en fungerande glödlampa kan göra i ett badrum.
vi ska ha två fungerande men har levt med en nu i evigheter.

inga kläder eller trasmatta torkar i denna fukt, ändå fortsätter jag att tvätta.

har stått på en våg idag för det vågade jag.. bah!
3,5 kg tills jag kanske eventuellt blir nöjd, tillfreds.. nja..

ändå sitter jag här och trycker i mig. jag får justera det sedan och avsluta städandet med
en kopp varm välling och varva ner.
upp tidigt imorgon och tvätta lakan(?).

inga fler tabletter, åh nix.


Kommentarer
Postat av: Ylvali

sv: allt kalorifritt hjälper......... Tack<3

2010-08-08 @ 23:57:18
URL: http://anadear.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0