veckan har gått hastigt fram så det är redan fredag.

det har varit en bra dag i skolan idag, det är bara det att jag ska värdera och att jag inte kan ta in det positiva jag får till mig. men det känns behövligt med en helg, kroppen behöver vila, i alla fall få sova ut på söndag.

har varit på sambo om att hitta på någonting ikväll! det gick dåligt..
vi ska i alla fall ha middag. jag vart ledsen när sambo inte kan förstå att det är jobbigt för mig att äta allt som inte är sallad. jag får en suck och himlande med ögonen när jag är skeptisk till att äta potatisgratäng.
sambo har varit så förstående innan, men nu är det som borta.
eventuellt att det kommer middagsgäster men jag tror inte det blir så.

sambo och jag har olika behov. jag vill efter en sådan vecka som denna ut och släppa veckan som gått, inte glömma alltså, men bara få släppa. sambo vill vara hemma och mysa och som jag ser det just nu.. ha tråkigt..
jag vill bort från hemmet och slippa jobbiga tankar.

var även på systemet (whopidoo) och handlade vin och en liten öl för nostalgins skull.
sådana drycker är ej av de kalorisnåla sorten, alkohol och ångest kan vara en dålig kombo, dagen efter och ångest kan vara hemsk. jag finner fortfarande ingen balans. jag letar men ibland orkar jag inte alltid leta och vill bara forsa ner för vattenfallet och slippa tänka på att vassa stenar kan lura i bruset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0