suck på mig själv.

nu sitter jag här, äntligen ur sängen.
igår vart det hemmakväll, igen.
men jag gjorde det bästa av situationen och korkade upp en flaska vin.
oh my! vad är det egentligen som händer?!
vart ju då lite för mycket vin.
kände hur bedrövelsen översköljde mig när jag skulle sova.
hur värdelös jag är som bara gör fel hela tiden.
är väl lite bakfull som man kallar det. inte så farligt, men lite.

ska köra bil sen och undrar om det är så smart.

undrar oxå hur smart det är att träna idag, men en lite raskare promenad borde kanske vara okej..

har ätit frukost oxå och känner mig uppsvälld. en fet yoghurt med müsli.
fast jag har nog ingen rätt att klaga på det med tanke på vinet igår.

fan på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0