starta om.

då var det dax igen.
jag känner att jag måste starta om ibland, även kallat, färga håret.
jag får för mig och tror att det blir bättre.
får se hur det blir och hur jag känner mig efteråt. funderar oxå på att klippa mig.
men det ligger en separationsångest i att klippa av håret.


har även varit på promenad med sambo och svärföräldrar.
har fikat, jag åt för mycket och kräktes upp en del men vågar inte hulka hur mycket som helst på toaletten.
har även hyrt filmer. en som vi ska se i kväll hela sällskapet och sedan så att jag har i morgon som sysselsättning.

nu är in vän online och jag funderar på att vika mig och skicka något även om jag har bestämt att det är vännen som får ta steget.


verkar som att det är extra viktigt att göra allergitest på denna hårfärgen, det är något som jag aldrig har gjort förut. kanske borde göra det nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0