min vän?

försökt att somna.
lyssnat på ljudbok och radio.
men just nu tänker jag jättemycket på min vän som jag inte längre vet vart jag har.
det verkar som att jag skrämt bort vännen.
jag får inte ihop saker och ting och vågar inte fråga.
vännen online - jag blir online - vännen slutar vara online(?)
är det i mitt huvud? omvandlar jag saker och ting?
jag sms:ar - vän sms:ar - jag sms:ar.. sen inget svar.

nu vill jag inte längre vara den som börjar kommunicera. jag har ställt en fråga och inväntar ett svar.
men detta upptar mina tankar så mycket!!
jag vet med mig att jag ofta gör upp egna scenarier om hur saker och ting är. dessa överensstämmer inte alltid med verkligheten. men de kan ju göra det.


Kommentarer
Postat av: -

Känns så här också att jag skrämt bort en vän... Hon svara inte på sms mejl eller något har ringt hon svarar inte... Vi skulle ut idag men jag läste hennes blogg och hon hade andra planer men hon vågar inte säga något till mig... så samma situation här också...

2010-04-04 @ 13:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0