kärlek idag!

jag är så ledsen att jag inte talat om för dig innan hur det har legat till.
att det kanske hade kunnat bli annorlunda, jag vet, onödigt att tänka så.
jag har ditt stöd och du har mitt. vi har varandra som vi aldrig haft varandra innan.
det är du och jag, resten har fel!
skämt o sido, nu har jag inga hemligheter som du borde veta.
som du sa, att du känner mig och då spelar det ingen roll.
så mycket som lättat i mitt bröst!
vissa saker blir lättare så att jag nästan flyger.




mina älskade medarbetare. ni gör mig glad, ni gör att jag får utrymme att utvecklas.
att jag inte hatar mig riktigt lika mycket om eftermiddagarna efter skolan.
ni ger mig mod och omfamnar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0