hurra för compeed.

det hände som så många gånger innan, jag somnade efter jag legat på spikmattan.
dumt för att jag kanske hade varit såpass trött ikväll att jag lättare somnat.
bra för jag behövde det säkert. så svårt att se det bra, men jag försöker.

vaknade och kände mig tjock, det gör jag fortfarande men försöker intala mig att det är för mensen. kände mig illamående och kladdig av smink.
så jag tvättade ansiktet och satte igång en pepplåt, sedan gjorde jag min läxa. ska fortsätta med den sen oxå.
har kokat mig lite te och ska straxt gå kvällspromenad, solen håller väl precis på att gå ner.
alla tjatar om det men, det är så sjukt galet härligt med solen som värmer!!

fick även skoskav idag, så jag gick ju helt stört. nu har jag satt på fina compeed skavsårsplåster. de brukar göra underverk.

straxt kommer sambo hem oxå.

tjat, tjat men jag hoppas det är mensen som gör att jag känner mig fet och ful. om jag inte hade haft en sådan barnlängtan så hade detta med mensen inte varit värt. men jag tänker på mina framtida barn när jag mår jävligt en cirka en gång i månaden. ja, fånigt men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0