hello livet.

har kommit hem.
känner mig levande och ung. haha, ja, jag är fånig.
har varit hos min älskade vän. vi talade inte något nämnvärt om det som skett.
det kändes som att det inte spelar så stor roll.
klart att det gnager i mitt bröst, men det är ändå okej på något vis.
sambo ligger och sover, jag vill inte störa.
jag lyckades köra bil och hitta (jaja, gpsen hittade.)
gjorde en förbjuden sak och rökte påvägen hem. ops..
hade tre cigaretter kvar sedan inläggningen. nu har jag två kvar.

jag känner mig så glad och positiv just nu.
vet med mig att jag är upp sol och ner som en pannkaka.
men jag kan inte fokusera på det nu. fokusera på att jag känner mig levande.
just nu för stunden, kanske inte sen, men för stunden.

är inte det minsta trött och vill inte gå och lägga mig.
just nu vill jag göra en massa saker, som tyvärr inte går eftersom jag
har en sambo som sover sött. men det är okej.

hej livet! jag tror att vi kan bli vänner någon dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0