härliga helgen!

igår vart det visst parmiddag! jag känner mig malplacerad och jobbig
dock. men det var mycket trevligt men lite jobiigt med maten.



idag vart det upp tidigt, för att jag vaknade tidigt och hade inget emot
att stiga upp. sedan bar det av till spinningen, lite väl kort pass, med
skojigt och givande.
sedan satt vi i solen och jag åt kesella (fick tipset om att det finns igår
på middagen), jag vet inte om det är så nyttigt, tog lättvarianten.
blåbär i det och så en underbar kopp kaffe!
nu har jag legat ute i solen och lyssnat på radion. just nu är det lite
skugga så den får dra förbi så hoppar jag ut igen.

denna helg vill jag ska vara fylld med nyttigheter och ingen hets och kräk!
jag får panik när det bara är början av helgen och det är många timmar
att fylla utan hets.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0