göra sig redo.

en liten sovmorgon har jag haft idag.
känner mig en aning stressad.
har duschat och ätit så jag har fortfarande kvar att
välja kläder
fixa håret
sminka mig
packa väskan
snygga till här hemma om det finns tid.

två två tabletter att sova på igår. sedan kände jag att det inte gick.
jag gick ut till sambo som talade i telefon. jag ville ut och röka med sambo.
sådå gjorde vi det. två cigg och en massa prat om mig mig mig.
kanske att det kändes lättare på ett plan att ha berättat hur det ligger till.
men på andra plan känns det mindre bra.
när jag gick och la mig igen tog jag en till tablett.

i eftermiddag ska jag till psyk-långt bort.
hela dagens planering är så luddig men jag orkar inte tänka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0