förbannade arraksbollar (skönt att ha något att skylla på).

nu i skrivandets stund hetsar jag arraksbollar på löpande band.
vad är felet med mig egentligen??!!

fan, fan, fan..


skolan idag var lika underbar som hela veckan har varit.
efter skolan så var det ett möte angående ett projekt som ska göras nu i helgen.
då är det en människa som jag ska jobba med som inte kommer, verkar det som..
eftersom jag inte hört det från människan själv utan hört det genom andra.
detta gör mig rasande, besviken och ledsen.
det är inget jag ska sticka under stol med, människan kommer att få reda på detta.
det är massa annat jox runt det hela men orkar inte skriva hela historien.

sambo lämnar mig i helgen på en roadtrip med en vän.
jag ska vara ensam hemma från och med imorgon till söndag.
jag har aldrig sovit ensam hemma förut.
det för väl då bli som det blir kan jag tänka.

jag vågar inte berätta för sambo att jag tycker detta är skitläskigt och att jag är jätterädd
för vad som kan hända. jag vet, jättefånigt. men jag litar inte på mina impulser, jag veeet,
låter ocå fånigt..
berättar jag detta för sambo kommer det inte bli någon roadtrip och det är lika jobbigt att
leva med att jag förstört en helg.

nu ska jag göra mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0