ensam hemma men ska iväg.

nu är jag ensam hemma.
ska dock straxt iväg till skolan.
regnet hänger i luften och jag vill krypa ner i sängen igen, under täcket,
få somna om och låta tankar som gör mig glad surra omkring på grönbete i huvudet.
fick frågan om det verkligen var okej att vara ensam hemma.
vad ska jag säga.. för kanske jag överdriver, kanske jag bara lätt målar fan på väggen.
förstorar upp och förstör.

igår pratade jag förmycket, babblet hade ingen hejd och kroppen följde med i bara farten.
jag hatar mig för det.


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Jag var också en motståndare länge tills jag fick halsbandet (det är alltså inte ett riktigt rakblad) och fick välja. Rakbladen eller ett friskt liv.

2010-04-17 @ 08:36:07
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0