åtta veckor eller cirka sex dagar?

i morgon är det då tisdag. då är det åtta veckor sedan jag gjorde mig illa med vassa föremål,

eller?

när jag låg på mava så minns jag suddigt hur jag tog upp ett föremål och skadade mig.
jag minns som sagt vagt att jag gjorde detta. gills det då?
jag var som man säger, inte i minna sinnesfulla bruk.
minns oxå flyktigt att jag drog bort en ekg-elektrod, men att jag sedan satte tillbaka den.
några sms skickades som jag sen såg i utkorgen när jag var mer stabil i sinnet.

det är jobbigt att tänka på det här.
minnet luddigt eller borta.
vad är det för dag?


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Tack ! =)



Nej, jag tycker inte att det räknas.

Och grattis till att du medvetet har avstått det vassa ! =D

2010-04-05 @ 17:53:38
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0