urskilja

ingen lust och ingen ork.
har bara legat i soffan sedan jag kom hem från skolan.
det funkar ganska okej i skolan fast jag är så skör.
tål inte skämt och tar det mesta fel och negativt.

det är massa strul med psyk.
men mest strul i mitt huvud.

skära - inte skära
äta - inte äta


hatar att en tanke i mitt huvud är att jag borde skära upp mig,
så kanske jag får hjälp..(?)

min psykolog tycker det är fel när jag säger att jag inte klarar av att sluta
självskada mig själv. då är jag kvar i barnet. det är dåligt.
en vuxen kan kan klara sig själv.
hon undrar oxå hur jag ska kunna sluta när inte ens min närmaste kan
få mig att sluta..
vad ska jag säga??

just nu orkar jag inte..
jag vill bara gråta, men kan inte.
allt gör så fruktansvärt ont.



Kommentarer
Postat av: Becka

Ibland känns det verkligen som om ingen lyssnar förrns man skär sönder sig själv. Skulle man ringa akutteamet och berätta om tankarna man hade så skulle dom i princip bara trösta en. Åker man på akuten och behöver sy och säger samma sak så är det helt plötsligt inte samma sak.. Blir så trött!

2009-12-15 @ 21:48:12
URL: http://rosarutig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0