bonde söker fru-dagen.

idag var jag på vc för de skulle kolla om det blivit infekterat det som
är sytt. känns smått onödigt men jag vågar inte säga nej, när
sjuksköterskorna bokar in tiderna..

nu ser jag stor skillnad på vänster respektive högerarmens stygnen.
så snyggt han sydde på vc och så inte snyggt alls det han på akuten sydde.
men de kanske inte bryr sig hur det blir i och med att jag har åsamkat det
själv och därför får skylla mig själv.
i alla fall så ville läkaren på vc oxå se på stygnsåren, det var lite konstigt
tyckte jag för det har jag aldrig varit med om att läkare brukar vara med.
han började prata med mig och var väldigt sympatisk och vi ska ses och
prata så får jag se vart det leder. kanske det kan hjälpa mig till målet
att sluta självskada?

idag var jag oxå hos min psykolog och jag vart så upprörd men vågade
inte säga det som jag ansåg om det hon sa till mig. eller så orkade jag
inte. det känns meningslöst..

jag har bakat till min älskade sambo som snart kommer hem från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0